love

Friday, October 25, 2013

assalamuaikum..
jawb jawab jawab.. nnt saaaayaaaang =P

alright. malam aku kian sepi apabila orang yang berada disekeliling aku mula sepi..
sepi : tidurrr!menci aku.

rasa happy tgk gambar orang2 tunang ni..
rasa mcm nak aje.. tapi masih tak laku! ="( tak ada orang pun nk ketuk kat umah ika.. cedih girl2..
ahah phuih! tk payah la nk sedih sangat.. sabar sabar.. tiba masa nya , pasti ada yang mengetuk seperti burung pelatuk. kikikik
so basically , actually niat dihati nk bersembang mengenai things that have related to engagement .. tapi bila da sampai kat tengah-tengah mcm malaz plak..
sbb bagi aku.. maybe lagi lama .. masih banyk lagi yang belum tercapai..
diploma blom habis..
degree blom jumpa..
kerja blom nmpak lagi..


tapi....... kalau ada yang nk menyunting...dipersilakan .. hint2...(harap batuk sekarang org yg tgh baca dan terasa kikiki)

ok stop being sooo mentel girl.
aku selalu pikir.
pikir masa depan aku.
pikir ape yang akan aku jadi pada masa depan.
pikir kerjaya yang bakal aku pilih.
pikir adakah kerjaya aku ini menguntungkan umat Islam atau untuk kepentingan diri sendiri.
pikir dapat tk aku bangga kn ibu dan ayah aku..
pikir dan terus berpikir sehingga buntuh dan terus meninggalkan perkara yang dipikir dan dibuang jauh jauh........
dan mengharapkan yang tebaik.
Allahuma Amin...

No comments:

Post a Comment