love

Saturday, November 16, 2013

assalamualaikum.


memang kisah-kisah yang aku tulis diblog ini tak perna ada manfaaat bagi si pembaca.
sebab memang asl aku adakan blog ini untuk aku singkap kembali kenangan yang perna aku lalui,
untuk aku.
kadang-kadang tersenyum bila membaca kembali..
tapi adakalah nya malu sebab aku tk tahu yang tahap kekentalan dan kemerepekan aku amat menjulang tinggi.

update kali ini agar touching sedikit.
tak ada jalan cerita pun,
ape lagi manfaat.
kalau rasa ada kerja yang lebih manfaat, baik henti disini saja bacaanya.
takut pada akhir nnt.. rasa mcm satu perasaan meluat.
kuikuikuikui.
sejujur nya, aku tk pandai bermain kata..apatah lagi menyusun bahasa..
bagi aku straight to the point are much more better. mungkin juga disebabkan kelemahan aku menguasai bahasa melayu membuat ruang penulisan aku agar terhad.

untuk orang yang aku kasihi ,
Wan Muhamad Amirullah.

aku tahu, kau tk akan baca post aku.
tapi itu semua tk penting bagi aku.

aku sering bina angan-angan, yang satu hari kelak aku pasti dapat memiliki kau.
tidak ada lagi istilah berjauhan..
tapi kadg-kdg aku rasa angan-angan kita hampir tercapai..
dan ada ketika aku rasa ini cuma angan-angan yang tk mungkin tercapai..

kau selalu tanya pada ku,
kenapa kau jadi pilihan ku..
hanya tersenyum membaca.
kau tahu aku tk akan menjawap soalan itu seperti mana yang kau jangkakan.
bagi ku,
cukup lah jawapan itu kau yang rasakan.
betapa bahagia nya aku disisi kau.
hingga tk mampu aku ungkai kan satu persatu..

aku hairan..
kau manusia..
aku manusia..
tapi aku tk perna lihat keadaan kau marah..
alangkah indah nya sifat yang diberikan Tuhan pada dirimu.
dan aku... terus aja dengan sifat cemburu aku..dan panas baran ku.
kadang-kadang aku rasa aku memang tk sesuai dengan dirimu yang semulia itu.
tapi lidah kau tk penat mengatakan yang aku terbaik untuk dirimu.
ketahui lah, cemburu ku bukan mengurangkan cinta aku pada kau... dan kemarahan ku tk mungkin akan mendua kan cinta yang kau berikan.
kerna sayang, mungkin aku jadi begini..

takut.
aku tk dapat bahagiakan kau sepertimana kau ingin kn.
tiada kata dapat ku lafaz kn..
hanya terima kasih yang tk terhingga..
agar hubungan kita trus bahagia dan diberkati.
jaga diri kau.
biar ramai yang menyapa hati ini..
hanya engkau sorang tetap jadi pilihan.
terima kasih , sayang.

- lylakasih.







No comments:

Post a Comment