love

Wednesday, November 20, 2013

biar respect.
jgn takut.

aku paling tk paham dengn istilah takut..
berbeza antara takut dan respect.
bagiku, biar buat depan-depan.. tk mengapa, jujur adalah terbaik.
aku pantang kalau orang baik depan aku, tapi belakag mcm belangkas.

sbb itu aku rasa kau istimewa .
lakukan ape yang kau rasa kau mahu.
kdg-kdg sakit aku dibuatnya.
tapi bila tgk balik, mana senang berdepan dengan orang jujur mcm kau.

ketahui la...

perumpuan ini lembut hati nya.
cemburu. bukan cemburu buta.
hati lembut, mudah terusik.
bukan mereka tk paham, tapi mereka sebenarnya syg.
percaya la..
rasa la beruntung .
sbb dia masih kisah.
dan ingin kan perhatian .
sedikit sahaja.
tk perlu reka karangan.
cukup beberapa huruf.
kiko
atau lala
atau awak comel. ouch, gedik.

semoga awak sihat disana.
tunggu saya habis kan degree yer.
boleh buat pagar kat gigi nie.
erk.
-herolyla.


No comments:

Post a Comment