love

Thursday, December 5, 2013

Esok ada anugerah dekan.
Sape yg dapat 3.75 keatas dipersilakan naik stage..
Malam ini ada raptai nya..
Esok jam 8.30 da kene berkumpul da..
Aku tekan kn lagi 830 pagi ..
Memang sah sah la aku amik anugerah dekan kat katil je.
Serious..

Cert dekan dari sem satu masih lagi terbuku kat jabatan academi aku
Tk sentuh pun.. Ape lagi amik..
So ape hebat dengan budak dekan ni?
Kdg aku malu kalau org tanya dekan ker?
Tk tahu nk jawap apa..
Sbb bagi aku buat ape kalau ckp dekan tapi isu semasa akidah  masih lagi tk mampu pegang.
Ouh , sbb aku kn usuludiin.
Jadi aku prefer ckp, urmm cukup2 makan..
Bukan membohong, cume tk nk kasi org high expectation aje
So, kat luar sana.. Tak perlu la bangga bila kita dapat gelaran dekan..
Sbb ilmu tu masih banyak lagi kita belm teroka..
Jadi esok jam 8.30..
Kita minum copi je kat warong tiga abdul tu.
Amcm?

No comments:

Post a Comment